Vrátenie, výmena, reklamácia
Vrátenie tovaru
- Ak vám objednaný tovar nevyhovuje.
- Ak vám prišiel iný tovar, než ste si objednali.
- Ak vám prišiel poškodený tovar.
- Tovar, ktorý vraciate, musí byť nepoužitý!
Postup:
- Skontrolujte, či ste dodržali 14-dňovú lehotu na vrátenie tovaru.</li >
- Lehota na vrátenie začína plynúť v deň obdržania balíka a počíta sa 14 kalendárnych, nie pracovných dní . Napr.: balík obdržíte 10.1., potom posledný deň 14-dňovej lehoty je 23.1.
1. Odstúpenie od kúpnej zmluvy, prosím, oznámte počas 14-dňovej lehoty elektronicky na e-mail obchod@namasteshop.cz.
2. Tovar, ktorý chcete vrátiť, uveďte do pôvodného stavu a zabaľte do originálneho balenia v akom bol zaslaný.
- Ak je súčasťou balenia originálna krabica, nepopisujte ju ani nepolepujte, došlo by k jej znehodnoteniu pre ďalší predaj.
3. Tovar vložte do balíčka spolu s vyplneným vratkovým formulárom (na stiahnutie tu: Formulár pre reklamácie a vrátenie tovaru) as vytlačenou faktúrou.
4. Balíček odošlite poštou na meno a adresu:
Karolína Šmejkal
Pod Havránkou 7/10
171 00 Praha 7
Česká republika
Nezasielajte vratky na dobierku. Zásielka sa vám vráti späť.</ span>
V súlade so smernicou 2011/83/EÚ hradí náklady na prepravu spojené s vrátením alebo výmenou tovaru v rámci 14-dňovej lehoty zákazník.
< span style="font-size: 12pt;">Peniaze za vrátené produkty vám budú vrátené v zákonnej lehote na uvedený bankový účet vo vratkovom formulári.
Výmena tovaru
Postup:
Ak si prajete tovar vymeniť, napíšte, prosíme, najskôr žiadosť o výmenu na e-mailovú adresu: obchod@namasteshop.cz
- Predmet e-mailu: Výmena (objednávka č.: XXXXXX)
- Obsahu e-mailu: Uveďte produkt, ktorý chcete vymeniť a uveďte aj produkt, o ktorý máte záujem (celý názov, variant, farba, prípadne veľkosť).</ span>
Akonáhle žiadosť na výmenu spracujeme, budeme vás kontaktovať.
Reklamácia tovaru
Postup:
1. Reklamáciu oznámte na e-mail obchod@namasteshop.cz so stručným popisom chyby a priložte do prílohy fotografie s vyfotenou chybou.
2. Vyplňte reklamačný formulár (na stiahnutie tu: Formulár pre reklamácie a vrátenie tovaru), ktorý pribalíte do balíčka s tovarom, ktorý reklamujete.
3. Reklamovaný tovar odošlite na nasledujúcu adresu:
Karolína Šmejkal
Pod Havránkou 7/10
171 00 Praha 7
Česká republika
Reklamácia vrátane odstránenia vady bude vybavená
V prípade uznania reklamácie vám budú zo zákona náklady spojené so zaslaním reklamovaného produktu uhradené.
Jogové podložky
- záručná doba od zakúpenia jogovej podložky je 2 roky,
- na záruku sa nevzťahuje kĺzavosť, zašpinenie a opotrebenie vzniknuté pri používaní.
Jógové podložky sa môžu spočiatku ľahko kĺzať, odporúčame pred každým použitím podložku ľahko navlhčiť vodou/navlhčiť si vodou chodidlá a dlane.