Vrátenie, výmena, reklamácia

Vrátenie tovaru

  • Ak vám objednaný tovar nevyhovuje.
  • Ak vám prišiel iný tovar, než ste si objednali.
  • Ak vám prišiel poškodený tovar.
  • Tovar, ktorý vraciate, musí byť nepoužitý!

 

Postup:

  • Skontrolujte, či ste dodržali 14-dňovú lehotu na vrátenie tovaru.</li >
    • Lehota na vrátenie začína plynúť v deň obdržania balíka a počíta sa 14 kalendárnych, nie pracovných dní . Napr.: balík obdržíte 10.1., potom posledný deň 14-dňovej lehoty je 23.1.

1. Odstúpenie od kúpnej zmluvy, prosím, oznámte počas 14-dňovej lehoty elektronicky na e-mail obchod@namasteshop.cz.

2. Tovar, ktorý chcete vrátiť, uveďte do pôvodného stavu a zabaľte do originálneho balenia v akom bol zaslaný.

  • Ak je súčasťou balenia originálna krabica, nepopisujte ju ani nepolepujte, došlo by k jej znehodnoteniu pre ďalší predaj.

3. Tovar vložte do balíčka spolu s vyplneným vratkovým formulárom (na stiahnutie tu: Formulár pre reklamácie a vrátenie tovaru) as vytlačenou faktúrou.

4. Balíček odošlite poštou na meno a adresu:

 

Karolína Šmejkal

Pod Havránkou 7/10

171 00  Praha 7

Česká republika

 

Nezasielajte vratky na dobierku. Zásielka sa vám vráti späť.</ span>

 

V súlade so smernicou 2011/83/EÚ hradí náklady na prepravu spojené s vrátením alebo výmenou tovaru v rámci 14-dňovej lehoty zákazník.
< span style="font-size: 12pt;">Peniaze za vrátené produkty vám budú vrátené v zákonnej lehote na uvedený bankový účet vo vratkovom formulári.

Výmena tovaru

Postup:

Ak si prajete tovar vymeniť, napíšte, prosíme, najskôr žiadosť o výmenu na e-mailovú adresu: obchod@namasteshop.cz

  • Predmet e-mailu: Výmena (objednávka č.: XXXXXX)
  • Obsahu e-mailu: Uveďte produkt, ktorý chcete vymeniť a uveďte aj produkt, o ktorý máte záujem (celý názov, variant, farba, prípadne veľkosť).</ span>

Akonáhle žiadosť na výmenu spracujeme, budeme vás kontaktovať.

Reklamácia tovaru

Postup:

1. Reklamáciu oznámte na e-mail obchod@namasteshop.cz  so stručným popisom chyby a priložte do prílohy fotografie s vyfotenou chybou.

2. Vyplňte reklamačný formulár (na stiahnutie tu: Formulár pre reklamácie a vrátenie tovaru), ktorý pribalíte do balíčka s tovarom, ktorý reklamujete.

3. Reklamovaný tovar odošlite na nasledujúcu adresu:

 

Karolína Šmejkal

Pod Havránkou 7/10

171 00  Praha 7 

Česká republika

 

Reklamácia vrátane odstránenia vady bude vybavená

V prípade uznania reklamácie vám budú zo zákona náklady spojené so zaslaním reklamovaného produktu uhradené. 

 

Jogové podložky

  • záručná doba od zakúpenia jogovej podložky je 2 roky,
  • na záruku sa nevzťahuje kĺzavosť, zašpinenie a opotrebenie vzniknuté pri používaní.

Jógové podložky sa môžu spočiatku ľahko kĺzať, odporúčame pred každým použitím podložku ľahko navlhčiť vodou/navlhčiť si vodou chodidlá a dlane.



Späť do obchodu